În contextul în care rețelele sociale au devenit o platformă esențială pentru promovarea produselor și serviciilor, preocupările legate de transparența reclamelor și de conformitatea cu legislația fiscală au crescut semnificativ. Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor a luat măsuri pentru a investiga activitățile influencerilor pe rețelele sociale.
Una dintre principalele îngrijorări este legată de reclamele mascate care pot induce în eroare consumatorii. În acest sens, inspectorii ANPC au convocat influencerii pentru a li se solicita explicații cu privire la modul în care fac reclamă pe rețelele sociale.
Pe lângă investigațiile legate de reclamele mascate, Administrația Fiscală a demarat o acțiune de verificare a veniturilor obținute de cei mai influenți oameni de pe rețelele sociale. Odată cu creșterea semnificativă a veniturilor din activitățile din acest domeniu, autoritățile vor să se asigure că aceste venituri sunt corect declarate și impozitate conform legislației fiscale.
Sursă video: Antena3
Sursă foto: Forbes
CITEȘTE ȘI
Un influencer expert pe călătorii își împărtășește experiența de a locui în FRANȚA